onsdag 23 april 2014

De blir inte alltid som man tänker sej

Idag bestämde jag mej för att avbryta häckningen, för efter att jag funderat vet jag inte om jag jobbar eller inte i sommar. Jobbar jag är jag mycket hemma, annars åker vi till landet.
Ja det är klar att de får följa med till landet! Lämnar de inte i flera veckor här, men det kan bli jobbigt för ungarna att följa med redan i början ( ja OM de nu blir några )
men tänkte starta på nytt igen i juli - sep. igen, då är ev. semester och sådant slut och / el, så vet jag hur jag jobbar då :) jobbar jag som sagt är jag nog hemma en del ( då jag inte kan jobba hel tid... )

Kort om de små liven.
Twizt: gillar att bli matad, tvättad och få närhet.
Snow : visar en hel del intresse för Sky.
Sky: "attackerade" citronmelissen när jag satt in den första gången.
Mini: är på den först när jag sätter in den nu. så den tar slut fort :)
Snow: va på äpple biten idag, när jag satt in den fösta gången :) kul att de vågar testa nya saker så fort!!!

De 4 andra har stått i v-rummet och fått känna på solen ett tag :) så skönt! med tanke på att de inte har någon sol i rummet de står i annars!
men de måste in idag igen, och kommer få fortsätta flyga fritt där, som de gillar!
de kommer nog trivas bättre nu när Chilli och Twizt kommer komma tillbaka igen! :)

så några ungar blir det inte än! men den som väntar på något gott :D

men kommer fortsätta uppdatera er som är intresserade !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar