lördag 19 april 2014

Nu är de påsk :)

Glad påsk alla fina !

Här händer det inte jätte mycket.
halva familjen är på landet och jag är hemma med son och min mor är på besök. och så pippisarna så klart :)
Hon är inte glad i dem alls. men jag gillar de desto mer. :) Hon tycker de låter för mycket, men de får låta tycker jag!

de små i v- rummet har börjat putsa varandra mer och Chilli matar Twizt en massor idag! men han hoppas iväg när hon " hackar " tillbaka, och verkar vilja att han ska fortsätta.... !?! Men vi får se hur de går!

 Så här satt  de i förrgår kväll. vet inte hur länge de satt i hörnet, men de va nog en längre tid, för jag hörde inte när de satt sej på pinnen...
( ja de sitter bakom leksakerna )


 
 




Detta är nu början på fålarnas "lekplats" problemet började ganska med en gång, men skall fortsätta när jag har sambon hemma för att han har lite mer erfarenhet. ;) Men annars är de väldigt lätt att göra ( om man gör rätt ) :D

Nu får ni ha en bra Påskkväll!

hälsar alla pippisarna till er :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar